سرخط خبرها

بازدید علمی دانشجویان دانشگاه شهید چمران از پتروشیمی امیرکبیر گرامی‌داشت سال‌روز ثبت خط تعلیق در اساسنامه‌ی انجمن خوش‌نویسان ایران پیام تبریک دکتر فخرالدین طاهرزاده موسویان مدیر روابط عمومی شرکت پتروشیمی مارون به مناسبت روز روابط عمومی به نام پتروشیمی امیرکبیر به کام نوید زرشیمی/ سودآوری پتروشیمی امیرکبیر در مدار صعودی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز در راستای توسعه روابط صنعت با دانشگاه و آشنایی با نحوه فعالیت‌های کارخانه‌های صنعتی از پتروشیمی امیرکبیر، بازدید کردند ضرورت تحول فناورانه در روابط عمومی؛جنگ مدرن، ابزار مدرن می طلبد به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج کارگری و روز جهانی کار و کارگر ، از خانواده معزز شاهد شاغل در پتروشیمی مارون تقدیر شد. تقدیر فرمانده سپاه خوزستان از مدیر روابط عمومی شرکت فولاد اکسین بخش اعظم فروش شرکت فولاد خوزستان در بازار داخل انجام شده و تنها ۱۵۸ میلیارد تومان از فروش محصولات در بازار های صادراتی عاید مجموعه شده است همکاری صنعت برق و نیشکر برای پایداری شبکه برق خوزستان/افزایش ۱۰۰ مگاواتی تولید برق در صنعت نیشکر

9

مدیرعامل فولاد خوزستان با کسب بالاترین رای، به عضویت اتاق بازرگانی اهواز انتخاب شد

  • کد خبر : 2748
  • 22 اسفند 1401 - 16:36
مدیرعامل فولاد خوزستان با کسب بالاترین رای، به عضویت اتاق بازرگانی اهواز انتخاب شد

امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با کسب ۱۱۷ رای در انتخابات اتاق‌ بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز به عنوان نفر اول در بخش صنعت انتخاب شد. به گزارش خبرنگار روابط عمومی، دهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سراسر کشور با حضور فعالان شاخص اقتصادی و صنعتی (فقط از […]

امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با کسب ۱۱۷ رای در انتخابات اتاق‌ بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز به عنوان نفر اول در بخش صنعت انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، دهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سراسر کشور با حضور فعالان شاخص اقتصادی و صنعتی (فقط از بخش خصوصی) روز شنبه ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۱ برگزار گردید.

در بخش صنعت امین ابراهیمی، سید هبت‌الله اصولی، محمدجواد امانی، صادق سواعدی و نعمت‌الله نوری زاده به عضویت اتاق بازرگانی اهواز انتخاب شدند.

گفتنی است، اتاق بازرگانی موسسه‌ای غیرانتفاعی است که به منظور ایجاد هماهنگی و همکاری میان بازرگانان و صاحبان صنایع و معادن، در مراکز تجاری مهم مملکتی، بر حسب تقاضای تجار و پیشنهاد وزارت اقتصاد و دارایی و با تصویب دولت برای هماهنگی فعالیت‌های اقتصادی بوجود می‌آید. این اتاق به چهار بخش صنعت، معدن، بازرگانی و کشاورزی تقسیم می‌شود.

لینک کوتاه : https://titrkhuzestan.ir/?p=2748

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.