سرخط خبرها

بازدید علمی دانشجویان دانشگاه شهید چمران از پتروشیمی امیرکبیر گرامی‌داشت سال‌روز ثبت خط تعلیق در اساسنامه‌ی انجمن خوش‌نویسان ایران پیام تبریک دکتر فخرالدین طاهرزاده موسویان مدیر روابط عمومی شرکت پتروشیمی مارون به مناسبت روز روابط عمومی به نام پتروشیمی امیرکبیر به کام نوید زرشیمی/ سودآوری پتروشیمی امیرکبیر در مدار صعودی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز در راستای توسعه روابط صنعت با دانشگاه و آشنایی با نحوه فعالیت‌های کارخانه‌های صنعتی از پتروشیمی امیرکبیر، بازدید کردند ضرورت تحول فناورانه در روابط عمومی؛جنگ مدرن، ابزار مدرن می طلبد به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج کارگری و روز جهانی کار و کارگر ، از خانواده معزز شاهد شاغل در پتروشیمی مارون تقدیر شد. تقدیر فرمانده سپاه خوزستان از مدیر روابط عمومی شرکت فولاد اکسین بخش اعظم فروش شرکت فولاد خوزستان در بازار داخل انجام شده و تنها ۱۵۸ میلیارد تومان از فروش محصولات در بازار های صادراتی عاید مجموعه شده است همکاری صنعت برق و نیشکر برای پایداری شبکه برق خوزستان/افزایش ۱۰۰ مگاواتی تولید برق در صنعت نیشکر

2

توسعه کشور در گرو رعایت حقوق کارگران است کارگران، بدون آنکه نام خود را بنویسند، با کار و تلاش‌شان، نام و رنگ به دنیای صنعت می‌بخشند

  • کد خبر : 5867
  • 06 اردیبهشت 1403 - 0:14
توسعه کشور در گرو رعایت حقوق کارگران است  کارگران، بدون آنکه نام خود را بنویسند، با کار و تلاش‌شان، نام و رنگ به دنیای صنعت می‌بخشند

یادداشتی به مناسبت هفته جهانی کار کارگر : توسعه کشور در گرو رعایت حقوق کارگران است کارگران، بدون آنکه نام خود را بنویسند، با کار و تلاش‌شان، نام و رنگ به دنیای صنعت می‌بخشند   در دنیای پر از تلاش و ایثار، کارگران به اصطلاح “قلب تپنده صنعت” هستند. آن‌ها که با تلاش بی‌وقفه‌شان، انرژی […]

یادداشتی به مناسبت هفته جهانی کار کارگر :

توسعه کشور در گرو رعایت حقوق کارگران است

کارگران، بدون آنکه نام خود را بنویسند، با کار و تلاش‌شان، نام و رنگ به دنیای صنعت می‌بخشند

 

در دنیای پر از تلاش و ایثار، کارگران به اصطلاح “قلب تپنده صنعت” هستند. آن‌ها که با تلاش بی‌وقفه‌شان، انرژی و حیات به صنعت‌ و اقتصاد کشور می‌بخشند. آن‌ها که هر روز با شجاعت و انگیزه، به محیط‌های کاری خود می‌رسند و با حضورشان، زندگی اطرافیانشان را روشن می‌کنند.

کارگران بعنوان قلب تپنده صنعت، نه تنها با کار و تلاش خود، بلکه با عشقی که به کار خود دارند، به رونق و پیشرفت صنعت کشور کمک می‌کنند. آن‌ها که همیشه در صفوف اول حضور دارند و با انرژی و عشق به کار، زمینه را برای پیشرفت و توسعه فراهم می‌کنند.

از یک سو، کارگران با تلاش خود، تولید و خدمات مورد نیاز جامعه را فراهم می‌کنند و به رشد اقتصادی کشور کمک می‌کنند. از سوی دیگر، با افزایش کیفیت زندگی کارگران و توسعه مهارت‌های آن‌ها، سطح توانمندی انسانی کشور نیز ارتقا می‌یابد و این موارد نه تنها به بهبود کیفیت زندگی کارگران کمک می‌کند بلکه به افزایش بهره‌وری و کیفیت تولید نیز منجر می‌شود.

حالا که از کارگران بعنوان قلب تپنده صنعت یاد کردیم و نام بردیم ، بد نیست تا مراقب قلب و سلامتی کارگران نیز باشیم، بر همین اساس در این بخش به برخی از نیازهای اصلی کارگران برای رشد و بقا خواهیم پرداخت :

۱. حقوق و شرایط کاری مناسب: حقوق منصفانه، شرایط کاری ایمن، ساعات کار مناسب و امکانات مورد نیاز برای انجام کار در شرایط استاندارد از جمله نیازهای اساسی کارگران برای رشد و بقا هستند.

۲. ارتقاء مهارت‌ها: آموزش و ارتقاء مهارت‌های کاری به کارگران کمک می‌کند تا با تغییرات بازار کار سازگار باشند و به رشد شخصی و حرفه‌ای خود بپردازند.

۳. ایمان به ارزش افزوده شغلی: ارتباط مثبت با شغل و احساس ارزشمندی از کاری که انجام می‌دهند، انگیزه و انرژی بیشتری به کارگران می‌دهد.

۴. حمایت اجتماعی و رفاهی: حمایت اجتماعی، ارتقاء سلامت روانی و فیزیکی و دسترسی به خدمات رفاهی نیز از عوامل مهم برای رشد و بقا کارگران است.

امیدواریم با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه و شرایط خاص قشر کارگر در تامین نیازهای اولیه و کاهش دغدغه ها و همچنین نقش تاثیر گذار این عزیزان در توسعه کشور ، تصمیمات مناسبی در راستای ترمیم وضعیت اقتصادی و بهبود کیفیت زندگی این جامعه زحمتکش ارائه شود .

در پایان به تمام کارگران بعنوان قلب تپنده صنعت، از صمیم قلب تبریک می‌گوییم و از تلاش‌ها و ایثارهایشان تقدیر و قدردانی می‌کنیم. آن‌ها که بدون آنکه نام خود را بنویسند، با کار و تلاش‌شان، نام و رنگ به دنیای صنعت می‌بخشند.

 

 

حسن کریمی

فعال حوزه رسانه و روابط عمومی و مدیر مسئول پایگاه خبری سدپرس

لینک کوتاه : https://titrkhuzestan.ir/?p=5867

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.