سرخط خبرها

اهدا ۶۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته ایذه مهندس لیموچی رئیس کمیته امداد شهرستان ایذه گفت: تعداد ۶۰سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد اهدا شد مدیر روابط عمومی و اموربین الملل پتروشیمی مارون به عنوان مدیر کمیته روابط عمومی خانه مطبوعات استان خوزستان منصوب گردید در ارزشیابی عملکرد دستگاه های اجرایی خوزستان؛ بانک مسکن خوزستان رتبه برتر را کسب کرد ضریب بهره‌وری فولاد خوزستان در سال گذشته ۹۵ درصد بود اعتراض دامداران مجتمع دامپروری نوترگی و اهالی روستا در پی انفجار های پی درپی معدن سنگ شکن، شن، ماسه نوترگی گزارش تصویری از اولین همایش یوتیلیتی های پتروشیمی های کشور به میزبانی شرکت «پتروشیمی مارون» خبرهای امیدبخش از تنها بیمارستان دولتی ایذه بزرگ‌ترین سرمایه فولاد خوزستان نیروی انسانی متخصص و متعهد است  پویش بزرگ کارگران ایران برای انتخاب دکتر جلیل مختار به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون،کار و رفاه اجتماعی کارگران، در سال ۱۴۰۲ بیش از چهل رکورد تولید در فولاد خوزستان جابجا شد 

2

اعطای نشان طلایی اجلاس جامع مدیریت برتر توسعه و کسب و کار به مدیرعامل فولاد خوزستان

  • کد خبر : 1247
  • 30 تیر 1401 - 14:02
اعطای نشان طلایی اجلاس جامع مدیریت برتر توسعه و کسب و کار به مدیرعامل فولاد خوزستان

اعطای نشان طلایی اجلاس جامع مدیریت برتر توسعه و کسب و کار به مدیرعامل فولاد خوزستان تندیس، لوح و نشان طلایی اجلاس جامع مدیریت برتر توسعه و کسب و کار با رویکرد مشتری مداری به مدیرعامل فولاد خوزستان اعطا به گزارش خبرنگار روابط عمومی، همایش سراسری رضایت‌مندی مشتری با رویکرد حمایت از کالا و خدمات […]

اعطای نشان طلایی اجلاس جامع مدیریت برتر توسعه و کسب و کار به مدیرعامل فولاد خوزستان

تندیس، لوح و نشان طلایی اجلاس جامع مدیریت برتر توسعه و کسب و کار با رویکرد مشتری مداری به مدیرعامل فولاد خوزستان اعطا به گزارش خبرنگار روابط عمومی، همایش سراسری رضایت‌مندی مشتری با رویکرد حمایت از کالا و خدمات ملی» با حضور ۵۲ گروه از صاحبان صنایع، فعالان اقتصادی و اصناف کشور چهارشنبه ۲۹ تیرماه ۱۴۰۱، در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد. این همایش با مشارکت گروه قلم سپهر و در راستای بهره‌وری بیشتر با رضایتمندی مشتری و آزادسازی وقت رهبران و مدیران انجام شد.

 

در این همایش محورهای مهمی مانند ارائه و تحلیل موثرترین راهبردهای مدیریت مشتری مداری، فرآیند تغییر پذیری در تصمیمات استراتژیک و راهکارهای ارائه آن، تعریف الگوی جهانی مدیریت و ارائه اراهکارهای ارتقا، مدیریت نوین مشتری مداری و رضایت‌مندی مشتری، ضرورت توسعه فرآیند اطلاعات و ارتباطات بررسی شد.

 

گزارش خبرنگار ما حاکی است، در این مراسم به برگزیدگان لوح تقدیر اهدا شد و این لوح و تقدیرنامه بر اساس بررسی شاخص‌های ۱۷ گانه کیفیت، مانند رعایت ضوابط تعیین و اعلام قیمت کالا و خدمات برای مصرف کننده، انطباق ضوابط تعیین شده با ضوابط سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان، شفافیت در اعلام و درج کالا و خدمات ارائه شده، ایجاد شبکه ارتباطی مناسب برای مشتریان و دارا بودن نظام مدون، کارآمد و اجرایی واحد رسیدگی به شکایات و نظارت مصرف کنندگان (CRM) به منتخبین تعلق گرفت.

 

گفتنی است، غلامرضا فروغی نیا مدیر روابط عمومی فولاد خوزستان، به نیابت از امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان لوح، نشان و تندیس یاد شده را دریافت نمود.

لینک کوتاه : https://titrkhuzestan.ir/?p=1247

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.