سرخط خبرها

با پیگیری های مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ایذه، مدیرعامل بیمه کشاورزی شهرستان و اتاق اصناف کشاورزی بازدید کارشناسان بیمه استان خوزستان از مزارع کلزا و گندم شهرستان ایذه انجام شد نخستین اجلاس مدرسان خوزستان با حضور چهره‌های برجسته آموزشی در اهواز برگزار می‌شود شبکه برق پنج روستا در صیدون از سیمی به کابل خودنگهدار تبدیل میشود باحضور فرمانده سپاه خوزستان چهارطرح درصیدون افتتاح و کلنگ زنی شد استاندار خوزستان در دیدار با مدیرعامل فولاد خوزستان: شرکت فولاد خوزستان با وجود چالش‌ها، گام موثری در ایفای مسولیت‌های اجتماعی برداشته است  هم‌افزایی استراتژیک در صنعت فولاد خوزستان؛  نشست مدیران فولاد اکسین و جهان آرا با محوریت توسعه پایدار و تأمین مواد اولیه بازدید مهندس عبدالهی مدیر تعاون روستایی شهرستان ایذه بهمراه مهندس اسکندری مدیر عامل شرکت تعاونی روستایی کارون و مهندس نوذری مدیر عامل تعاون روستایی و کشاورزی ،جهت بررسی مراکز از روستاهای دهستان پیان و بخش سوسن و هم فکری با اهالی روستا برای حل مشکلات آنها فولاد خوزستان در آغاز ۱۴۰۴؛  الگویی از تاب‌آوری، پیشرفت و مدیریت استراتژیک طلسم چندین ساله کمربندی طلاور شکسته میشود کارنامه درخشان چادرملو با وجود محدودیت انرژی؛ عبور از برنامه‌ها و ثبت چند رکورد

4

اعطای نشان طلایی اجلاس جامع مدیریت برتر توسعه و کسب و کار به مدیرعامل فولاد خوزستان

  • کد خبر : 1247
  • 30 تیر 1401 - 14:02
اعطای نشان طلایی اجلاس جامع مدیریت برتر توسعه و کسب و کار به مدیرعامل فولاد خوزستان

اعطای نشان طلایی اجلاس جامع مدیریت برتر توسعه و کسب و کار به مدیرعامل فولاد خوزستان تندیس، لوح و نشان طلایی اجلاس جامع مدیریت برتر توسعه و کسب و کار با رویکرد مشتری مداری به مدیرعامل فولاد خوزستان اعطا به گزارش خبرنگار روابط عمومی، همایش سراسری رضایت‌مندی مشتری با رویکرد حمایت از کالا و خدمات […]

اعطای نشان طلایی اجلاس جامع مدیریت برتر توسعه و کسب و کار به مدیرعامل فولاد خوزستان

تندیس، لوح و نشان طلایی اجلاس جامع مدیریت برتر توسعه و کسب و کار با رویکرد مشتری مداری به مدیرعامل فولاد خوزستان اعطا به گزارش خبرنگار روابط عمومی، همایش سراسری رضایت‌مندی مشتری با رویکرد حمایت از کالا و خدمات ملی» با حضور ۵۲ گروه از صاحبان صنایع، فعالان اقتصادی و اصناف کشور چهارشنبه ۲۹ تیرماه ۱۴۰۱، در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد. این همایش با مشارکت گروه قلم سپهر و در راستای بهره‌وری بیشتر با رضایتمندی مشتری و آزادسازی وقت رهبران و مدیران انجام شد.

 

در این همایش محورهای مهمی مانند ارائه و تحلیل موثرترین راهبردهای مدیریت مشتری مداری، فرآیند تغییر پذیری در تصمیمات استراتژیک و راهکارهای ارائه آن، تعریف الگوی جهانی مدیریت و ارائه اراهکارهای ارتقا، مدیریت نوین مشتری مداری و رضایت‌مندی مشتری، ضرورت توسعه فرآیند اطلاعات و ارتباطات بررسی شد.

 

گزارش خبرنگار ما حاکی است، در این مراسم به برگزیدگان لوح تقدیر اهدا شد و این لوح و تقدیرنامه بر اساس بررسی شاخص‌های ۱۷ گانه کیفیت، مانند رعایت ضوابط تعیین و اعلام قیمت کالا و خدمات برای مصرف کننده، انطباق ضوابط تعیین شده با ضوابط سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان، شفافیت در اعلام و درج کالا و خدمات ارائه شده، ایجاد شبکه ارتباطی مناسب برای مشتریان و دارا بودن نظام مدون، کارآمد و اجرایی واحد رسیدگی به شکایات و نظارت مصرف کنندگان (CRM) به منتخبین تعلق گرفت.

 

گفتنی است، غلامرضا فروغی نیا مدیر روابط عمومی فولاد خوزستان، به نیابت از امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان لوح، نشان و تندیس یاد شده را دریافت نمود.

لینک کوتاه : https://titrkhuzestan.ir/?p=1247

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.