سرخط خبرها

دوازدهمین نمایشگاه سازه و فولاد گشایش یافت/اکسینی ها با کوله باری از رکوردشکنی ها آمدند نشست مشترک و هم اندیشی مدیران حراست شرکت های تابعه هلدینگ صبا انرژی، به میزبانی فولاد اکسین خوزستان، در این شرکت برگزار شد صخره‌نوردی در تنگ آبزا خللی به هویت طبیعی و تاریخی اشکفت‌سلمان وارد نکرده است استخدام قهرمانان ورزشی توان‌خواه در خوزستان پیگیری می‌شود پیام تقدیر و تشکر مهندس محمدی مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان از کارکنان شرکت در پی کسب رشد ۲۵ درصدی تناژ تولید در هشت ماهه سال ۱۴۰۲ برداشت قارچ «دکمه‌ای» از کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه آغاز شد مردان و بانوان ورزشکار نیشکری در رشته‌های مختلف ورزشی، از کاراته تا کُشتی و کوهنوردی، نام این صنعت سبز را در عرصه ملّی و فراملّی پرآوازه کرده و توانسته‌اند نیشکر را در مدار افتخار قرار دهند پاییز طلایی فولاد خوزستان با ۳۹ رکورد طوفانی و پیاپی نسل جدید از «۱۶ آذر» چه می‌داند! بار دیگر رکورد درآمد و سودآوری هم شکست/رشد ۱۸ هزار میلیارد ریالی نسبت به مدت مشابه سال گذشته،به ۳۷ هزار میلیارد ریال رسید

2

اعطای نشان طلایی اجلاس جامع مدیریت برتر توسعه و کسب و کار به مدیرعامل فولاد خوزستان

  • کد خبر : 1247
  • 30 تیر 1401 - 14:02
اعطای نشان طلایی اجلاس جامع مدیریت برتر توسعه و کسب و کار به مدیرعامل فولاد خوزستان

اعطای نشان طلایی اجلاس جامع مدیریت برتر توسعه و کسب و کار به مدیرعامل فولاد خوزستان تندیس، لوح و نشان طلایی اجلاس جامع مدیریت برتر توسعه و کسب و کار با رویکرد مشتری مداری به مدیرعامل فولاد خوزستان اعطا به گزارش خبرنگار روابط عمومی، همایش سراسری رضایت‌مندی مشتری با رویکرد حمایت از کالا و خدمات […]

اعطای نشان طلایی اجلاس جامع مدیریت برتر توسعه و کسب و کار به مدیرعامل فولاد خوزستان

تندیس، لوح و نشان طلایی اجلاس جامع مدیریت برتر توسعه و کسب و کار با رویکرد مشتری مداری به مدیرعامل فولاد خوزستان اعطا به گزارش خبرنگار روابط عمومی، همایش سراسری رضایت‌مندی مشتری با رویکرد حمایت از کالا و خدمات ملی» با حضور ۵۲ گروه از صاحبان صنایع، فعالان اقتصادی و اصناف کشور چهارشنبه ۲۹ تیرماه ۱۴۰۱، در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد. این همایش با مشارکت گروه قلم سپهر و در راستای بهره‌وری بیشتر با رضایتمندی مشتری و آزادسازی وقت رهبران و مدیران انجام شد.

 

در این همایش محورهای مهمی مانند ارائه و تحلیل موثرترین راهبردهای مدیریت مشتری مداری، فرآیند تغییر پذیری در تصمیمات استراتژیک و راهکارهای ارائه آن، تعریف الگوی جهانی مدیریت و ارائه اراهکارهای ارتقا، مدیریت نوین مشتری مداری و رضایت‌مندی مشتری، ضرورت توسعه فرآیند اطلاعات و ارتباطات بررسی شد.

 

گزارش خبرنگار ما حاکی است، در این مراسم به برگزیدگان لوح تقدیر اهدا شد و این لوح و تقدیرنامه بر اساس بررسی شاخص‌های ۱۷ گانه کیفیت، مانند رعایت ضوابط تعیین و اعلام قیمت کالا و خدمات برای مصرف کننده، انطباق ضوابط تعیین شده با ضوابط سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان، شفافیت در اعلام و درج کالا و خدمات ارائه شده، ایجاد شبکه ارتباطی مناسب برای مشتریان و دارا بودن نظام مدون، کارآمد و اجرایی واحد رسیدگی به شکایات و نظارت مصرف کنندگان (CRM) به منتخبین تعلق گرفت.

 

گفتنی است، غلامرضا فروغی نیا مدیر روابط عمومی فولاد خوزستان، به نیابت از امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان لوح، نشان و تندیس یاد شده را دریافت نمود.

لینک کوتاه : https://titrkhuzestan.ir/?p=1247

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.